July 13, 2010

Çandarlıdaydıımmm

Efendiim Başlıktan anladığınız üzere geçmiş zaman :) Döndüm geldim eve.
Yazlıkta ne yaptığıma gelince...
Şansıma her zaman soğuk olan Çandarlı denizi harika ,ılık mı ılık.
Hergün bol bol deniz tabii.
Sonra...
Soğuk bir bardak soda.
İçinde bahçeden kopmuş,henüz yeşil,ama kokusu miss mandalinalar.
Açık hava,bahçede oturmalar.
Minnoş ta oradan bize bakıyor işte....

Sonra bir gün Denizköye kaçtık,Boncukçu ile.
Hava mis,deniz güzell...
Oracıkta yapılan gözlemeler çay ile harika..

Gönlüm orada kalkıp geldim eve.
Burada da hava güzel,deniz güzel ama yazlıkta insan daha avare oluyor canıımm...

4 comments:

Boncukçu said...

ben bu resmi çaldım:) kuzum ne güsel çıkmış ööle

Boncukçu said...

ben bu resmi çaldım:) kuzum ne güsel çıkmış ööle

Nenoni said...

Gördüüm facebookta :))

Tijen said...

Oh pek güzel olmuş bu tatil. Yazlıkta olmak başka bir keyif değil mi? (Bir de komşular kafa dengi ve saygılı insanlar olursa!)