August 05, 2008

Tatil bitti

Bir zamandır yoktum;tatildeydim.Memleketimize Hopaya gittik.Mamuli her yaz okulda olduğundan ancak şimdi okul bitince Hopaya gelebildi bizle beraber.
Gittik gezdik,büyükleri ziyaret ettik,doğanın baş döndüren yeşiline hayran kaldık,döndük geldik işte.

Eşimin Hopaya çok yakın olan köyü Abuislah taki etrafında şirin bir kahvenin olduğu dev ıhlamur ağacı.Ağacın büyüklüğünü altındaki güneş şemsiyelerine bakarak anlayabilirsiniz.

Bu da aynı köyden bir manzara.Yeşilin yoğunluğuna dikkat!

Bir gün Rize Ayder yaylasına gezmeye gittik.Orada yeşil daha yoğun,başdöndürüyor.Bir yandan olanca yüksekten şırıl şırıl akan sular..

Oralarda Ortancalar bile daha mavi daha pembe sanki.Bahçeden Boncukçu ile beraber(Biz oradayken Boncukçu da geldi Hopaya)Ortanca topladık vazoya koyduk.

Eller Boncukçunun. Resmi bendeniz çektim.

Dönerken Sinop üzerinden geldik.Gerze de kaldık.Tatlı ufarak bir yer Gerze.

Sinopa kadar gitmişken Hamsilos koyuna,Türkiyenin tek fiyorduna uğramadan gelinmezdi tabii.Türkiyenin tek fiyordu derken dünya yüzünde Finlandiyadan başka bir tek burası varmış fiyord olarak.Bunu da yeni öğrendim.

Şimdilik bu kadar,daha çok resim var.Sinop hapishanesi ayrı yazı konusu olsun bari...

Posted by Picasa

10 comments:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

oh oh kardeşle de buluşulmuş. Pek güzel olmuş.:)

Nenoni said...

Evet İncegülcüm,iyi oldu hem tatil hem büyüklri ziyaret.eh Boncukçu da katılınca iyi oldu.
Bir önceki yoruma cevap yazamadım.Tatil malum bilgisayar vardı ama başına kim geçebildiki:)

PuCCa said...

biz hopada kartal tepesinde 2 sene yaşadık.. en güzel anılarım ordadır benim :))))
Türkiyenin en güzel yeri bence orası :))

Nenoni said...

Hoşgeldin Pucca.Biraz uzak ama çok güzeldir Hopa.

palyanço said...

ohh.. hopa'da tatil :)) ne kadar güzel.. ilk hopaya gittiğimizde, Hopa'yı Batumdan ayıran en guzel sey, o guzelim yeşillik ve taze çay kokusuydu :)) he birde hopaya giderken yolda bir balıkçı restoranı var.. uzun sure gürcistan'da kaldıktan sonra taze balık gibisi de yok hanii :))

Nenoni said...

Palyanço hopada tatil ..evet çok iyiydi.Ama biz biraz sizi merak ettik,gerçi cadıdan iyi haberlerinizi aldık.

neslihan erzincan özgür said...

Blogunuzu yeni buldum,çokgüzel... güzel bir gezi olmuş.fiyort Giresun kıyılarında da vardı ama sahil yoluna kurban gitti,tüm direnmelerimize rağmen:-( ben de Zonguldak Kilimli doğumluyum ama memleket Giresun:-)

Nenoni said...

Neslihan hoşgeldin.Zonguldakta çok doğukaradenizli var.Ben de evlenip geldim bu şehre.

Boncukçu said...

O ağacın tamamını nereden çektinn?
Muhteşem çıkmış.

Nenoni said...

kahvenin orada bir düzlük var ya orada iyice uzağa giderek çektim.