March 31, 2008

Artvin gecesi ve Boncukçu burdaaa

Geçtiğimiz cumartesi akşamı Artvin gecesi vardı.Mamuli ve Boncukçu Ankaradan geldiler.Mamuli bir gececik kaldı.Boncukçu bir hafta buradaaa.
Birlikte geceye gittik.Çok eğlendik.Biz oynamasakta oynayanları seyrettik.Önce yukardaki gibi bir halk oyunları ekibi Artvin yöresi halk oyunlarını sergiledi.
Bu arada fotoğraf kalitesi bozukluğu için çok çok özür....
Zira makinamı yanıma almayı unutmuşum.
E cep telefonuyla loş ışıkta resim anca bu kadar oluyor.
Artvin gecesi olup tulum olmadan olurmu?Tulum da vardı Akerdeon da Kemençe de.
Sonra bol bol horon.
En sonda meşhur Deli Horon.
Sofrada Laz Böreği ve Mısır Ekmeği eksik değildi doğrusu.
Gece 2 de eve döndük.
Saatleri bir saat ileri aldık.
Oldumu sana Gecenin üçü.
Sabah öğlene doğru kalktık.
Teyze(Boncukçu) yeğenine kıyamadı,kaldırmadık.
Öğleden sonra uyandı yavrusu.
Ertesi günü işbaşı eğitimi(bir cins staj) olduğundan döndü Ankaraya geri.
Boncukçu az daha kalacak.
İki kardeş gezip konuşacağız bol bol.
Sabah erken uyanıp salon camının önünde oturup ışıl ışıl Zonguldak manzarasının keyfine sade neskafelerimizi ekleyeceğiz yudum yudum...
Posted by Picasa

5 comments:

paticanlar said...

Nenoni sabaha karşı seni rüyamda gördüm.. hayırdır inşallah.:))
tip tarif edemiyeceğim ama benim gibi tatlı tombiktin işte.(tevazuya bak:P)
o lokantayla ilgili yazın için, "ne güzel yerdi orası" filan dedim rüyada o kadar.:)
biliyorsun ben bir gürcü cadısı olarak Artvin kökenliyim ama hiç görmedim orayı:)
Boncukcuya da selam.:)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Oh pek güzel, iki kardeş tadını çıkarın valla.:)

Nenoni said...

*Paticik hayırolsun.Rüyalar için böyle derler değil mi?Biz Hopalıyız ama Artvine de gittim birkaç defa.Yeşil yemyeşil yerler.
*İncegül keşke kardeşler aynı şehirde olsak.Neyse Ankara çok uzak değil.

Anonymous said...

Merhaba nenoni. Ben senin bloğundan sürekli yemek tarifi alan bir hayranınım. Artvinliler gecesinden sonraki akşam katıldığın özel bir gecede taktığın kolye süpeeer. Eğer o kolyeyi sen yaptıysan aynısından istiyorum. Bir dost. (yeğen from İstanbul)

Boncukçu said...

:) Tabii ki ben yapmıştım. :))