December 07, 2007

Günlerden bir gün...

Kaç gündür birşey yazmadığımın farkındayım.Biraz işlerim vardı ve daha
çok ne yazacağımı bilemedim de ondan.Yani anlayacağınız birşey olmadı
yeni bir yemek ya da ona benzer bişi olmadı.Sabah kalk arabaya bin İşe
gel.İşte fazla birşey olmasa da akşama kadar işte zaman geçir,eve git
yemek yap ortalığı topla çamaşır ütü akşam olsun uyu.Sabah tekrar aynı
şey...Hayat bööylecene akııp giderkeen Dün kuzine ile oturduk laflıyoruz,
aniden aklıma geldi.
_"Kuzineciim ben şu sayfamda Label ları (yav çok teknolocik oldum
canıım,kategorileri yani)görsem ya."
Tabii kuzinem canım bana" _göörr napiim "demedi.Kızcağız epeycene
uğraştı.Niye derseniz şimdi ben bu işlerden çook anlarmışım gibi beta da
olmayan bir arka fon seçmişim.E bu fonunda XML si yokmuş.Bak şimdi
sorunu bile doğru dürüst anlatamadım.Neyse sonunda naaptı yaptı oldu
sayfacım.Güzel oldu.İstediğim gibi oldu.Sağol Kuzinecim canım.
Teşekkür ederim.
Kuzineye dedimki "yav ben emekli memekli olursam kime soracam
bu işleri?"
Neyse canım msn var ya.Açarım tıklarım arkadaşımı:" imdaaakkk"
derim:))
Hoşçakalın sağlıcakla kalın efendim...

No comments: