November 26, 2007

Abant gezisi

Geçtiğimiz hafta Perşembe ve Cuma günü Zonguldak Kimsesiz Çocuklar Derneğinin düzenlediği Abant gezisine katıldım.Abantı ilk defa karsız gördüm.Çok garip geldi.
Yürürken sürekli: "Aaa burada kaldırım varmış,Aaa burada tahta banklar varmış"dedim.
Zira hep karlar altındayken gelmişim buralara.
Hava çok güzel ve pırıl pırıldı.Göl masmavi gökyüzünü yansıtan bir ayna gibiydi adeta.
Göl etrafında bayağı uzun bir yürüyüş bile yapıldı.Otele dönerken artık biraz kilo vermenin zamanı çoktaan gelip de geçmiş olduğu sızlayan ayaklar sayesinde bir kez daha hatırlandı.
Akşam barda bir güzel eğlenildi.Şaraplar içildi.
Mevsim kış olmadığından sıcak şarap yoktu.
Geziye sadece bayanlar katıldı.Sonra da ara ara beyler aranıp çatladıldı:)
Kaldığımız otel Taksim İnternational.
Otelin içindeki Mudurnu evi köşesi.

Dönüşte Mudurnuya uğradık.Aslında eski doku restore edilmiş evlerle gayet iyi korunmuş durumda.Ama bu terkedilmiş gibi duran eski evdeki köpişler bize öyle çok havladılarki durup resimleri çektik.
Yolda tabii oralara gitmişken Filiz Makarnaya da uğrandı.Ben Cevizli Keşli Erişte yedim.Harikaydı.Yani öyle bir yemişiz ki resmini çekmediğimi çok sonra farkettim:))
Döndük geldik.Güzel bir geziydi.
Tabii giderken gündüz geçtiğimiz Devrek Mengen karayolu binbir renk ile gene şahane bir sonbahar manzarası sundu bize.Ama otobüsü durdurup resim çekemezdim tabii.Neyse oralardan araba ile geçtiğimizde resim çekiyorum hep.Artık bir dahaki sefere.

9 comments:

Anonymous said...

Sanırım daha uzunca bi süre kar yağmayacak abanta:(
En son ünüversite1de günübirlik gitmiş,mangalda sucuk yapmıştık.Ekmek arasındaki sucuğun yağı daha 2. ısırmadan sonra donuyordu Nenoni,öyle soğuktu.Kütür kütür karlarda yürüdük,oynadık,hsatalandık,yolda kaldık,dolmuşu ittik ama nefisti yaaa.
Mudurnuyu hiç bilmem.
Hem köpekleri ne rahatsız ediyorsunuz kaardeşim.Bide foto çekip bloga koymuş,maymun etmişsin köpecikleri.
Kedi düşmanı da olsalar korurum cinsdaşlarımı.Ehiiiii

Biyo
(NenoniyleUğraşmaktanKeyifAlan)

cadı said...

Ay ne guzel yaaa!! Ben daha cumartesi gunu google earthden abanta bakip bakip ic cekiyordum:)) Valla ne guzel yapmissiniz, sizin bu gezmelerinize bayiliyorum zaten, masallah:)

Sibel said...

benide götür oralara kahve komşum.öyle çok ihtiyacım varki hiç sorma

fikriminincegülü said...

Mudurnu evi köşesine bayıldım. Dedeciğimin odasını hatırlattı bana. Köşeli sedir, raflar. Ne severdim o odada olmayı.

Kış geldi, kilolar iyice yerleşti valla. Neyse soğuktan koruyormuş ya, o bakımdan.:)

Nenoni said...

Arkadaşlar cümleten hoşgeldiniz en kısa zamanda yeni yazı yazacağım,merak etmeyiniz.

bocuruk said...

Nenonicim, nasıl özendim sana bir bilsen. Abant en çok gitmek istediğim yerlerin başında geliyor ama...:(( Sayende güzel manzarasını görmüş oldum. Sağolasın. Kaç kilo vermen lazım Nenoni? Benim 15 vermem lazım da.
Sevgilerimle...

Nenoni said...

Bocuruk;benim vermem gereken epey daha fazla.Basbayağı tombilik bir bayanım da :)

yalnızlar kraliçesi said...

Ne güzel bir gezi olmuş, sen de arada bir bloğu boşlayanlardansın nenoni.. yazalım yeni yazılarımızı artık..

paticikler said...

ben Abant'a bir kere yazın gittim.:) bir gün orada çektiğim ilginç fotoyu koyayım inşallah..)
Kışın bana kimse dokunmasın. yazn çoook sıcakta da dokunmasın. kilolar da yerinde otursun.ama ben "yağmur damlası- severim sobem bir önceki yazı" da hep yürüdüğüm sahilin panaromik fotosunu koydum. orası yeter bana yürüyüş için.:)
boşver ikimiz blogların tombik ablasıyız. yakışır:))