December 26, 2006

kurban bayramı

Dün akşam yılbaşı için kutlama yazısı yazarken kurban bayramını da kutlarsam birini boşvermişim ya da ikisini bir arada çıkarıveriyormuşum gibi geldi.Ben de ikisine de haksızlık olmasın diye ayrı ayrı post yazmaya karar verdim.Halbuki hepsini birden boşverip tatilde Boluya gezmeye gideceğiz:))
Aslında benim niyetim şööyle evde pek kalabalık olmayan kafa dengi bir iki ahpapla bişiler yiyip bolcana laflayarak yılbaşı geçirmekti.Sadrazamcım kaplıca sevdiğinden ve son birkaç bayramdır hep aynı yere gittiğimizden bu sene de aynı yerde bayram geçirmek istedi.Böylecene evde yılbaşı artık seneye kaldı.
Çocukluğumun bayramlarını ve yılbaşlarını hatta bütün kutlamaları anımsadım.Niyeyse insan hafızası sadece güzel olayları hatırladığından geçmiş hep özlemle anılır.Ben de özlemle eski güzel günleri andım.
KURBAN BAYRAMINIZI KUTLAR NİCE GÜZEL BAYRAMLAR DİLERİM.
Posted by Picasa

No comments: