December 27, 2006

karlar düşeer







Buraya sabahtan beri kar resmi basmaya çalışıyorum deli çıktım basamadım picasadan üç defa normal yoldan beş defa uğraştım olmuyoor.Efendim Zonguldağa kar yağdı da her taraf pek bi güzel bembeyaz oldu ama ben buraya basamadıım.Sonra tekrar deneyeceğim.Kalın sağlıcakla..



Yazıya ek:Şimdi diyorsunuz ki"Ee basılmış resimleer"Yaa basılmış tabii resimler.Ben izinli ve evdeyim.Sabah kalktım.Oo kar yağmıış.Resim çektim.Basiim şu resimleri dedim olmuyo bir türlü neyse Boncukçu bir de ben bakayım dedi oldu.Kardan adamı ona sabah msn den ben yollamıştım.Yahu saat ikibuçuk olmuş, ay tepem döndü bi post yazıcam iki resim basıcam diye.Yukardaki fotoyu da ben bastım becerip biraz önce.Sabahtan beri de ağzımda şu şarkı "Karlaar düşeer,düşer düşeer ağlarıımm..."

2 comments:

cadı said...

Docayı bekliyorum, akşam 20:33 burada:( Barimine sana geleyim dedim komşu:) Ya ben refresh yapmadığımdan herhalde senin bu 3 postunu yeni görüyorum!! Sana da iyi bayramlar, mutlu yıllar:) Eşinle, oğlunla ve tüm ailenle güzel günler canım! Bende hafta sonu kar topu oynayacağım inşallah:))) Öptüümmm..

Nenoni said...

Hoşgeldin komşu.Gerçi ben bakana kadar sen eve gitmiş olursun herhalde hadi iyi bayramlar ama yarın da yazacağım boncukçu güzel yılbaşı çamı resimleri bulmuyş onları basacağım...