December 07, 2006

Gün boyu

Geçen gün Cadı gün boyunca yaşadıklarını yazmış rutin olduğundan bahsetmişti.Rutin mi bilmem ama oldukça dolu bir yaşam sürüyor sanırım.Okurken başım döndü valla.
Ben de yazayımmı naapim derken(biraz da bugün yazacak birşey bulamadığımdan)gün boyu yaptıklarımı yazıyorum:
-Sabah henüz kargalar b.k yemeden saat 6.30 da kalkılır.O sırada benden önce davranıp emekli olmuş bulunan Sadrazambeyden birtakım HORRNve de ZZZZ sesleri gelmektedir.Amman uyuyor uyanmasın diye karanlıkta dolaptan kılık kıyafet seçilir,çorap morap ta çekmeceden bulunup oturma odasına geçilir ışık yakılılır tv açılır OHH! rahat rahat giyinilir.
_Sabahın o saatinde kahvaltı filan edilmez dolaptan bir bardak soğuk süt alınır sabah haberleri için tv nin karşısına geçerkeen....
_Akşamdan makinaya konmuş ve çooktaan yıkanıp bitmiş çamaşırlar akla gelir,appartoppar çabucanak çamaşırlığa asılır.
_Birden çantanın dünkü kıyafetle aynı renk olduğu bu günkülere uymadığı farkedilip hadii çanta değişilir.
_Evden çıkılır arabaya atlanır(son anda arabanın ne kirli olduğu farkedilir yapacak bişey yoktur) yola çıkılıır işe gelinir.
_Saat 9 a kadar çay may gazete birazda dünkü yazılara bakılır.(Evrak yaa post diil ne fesatsınız)Arada bloglara bakılırken toplantı saati gelir.
_Günlük olsağan işyeri toplantısı bir saat filan .
_İşim fazla bir hareket içermiyor bööyylecene akşam olur.
_Arabaya atlanır 17.30 daki Aerobiğe yetişilir.
_Ordan eve geliş banyo filan saat 19.00 olur.
_Mutfaak!
_Sadrazambey gelir(emekli adam bu saate kadar naapıyorsa,arkadaşları ile oturdukları okey masasından kalkamadı zahir)
_Yemek,sofrayı kaldır,çay koy,yarınki yemeği ayarla.
_Tam yatıcam sabah astığım çamaşırları hatırla otur onları katla..
_İyi geceleer...

6 comments:

cadı said...

Nenonii, bende aeorobik istiyorum :( Şurasını bi açalım, işletmeye başlayalım, bende gideceğim inş. Rutin falan ama kendi içinde bi düzenimiz var dimi, çok şükür:))

Toplu İğne said...

nenonii ooofff be, nedir bu kadınların çilesi yahu? hayır o kuruyan çamaşırların katlanıp yerleştirilmesini neden hep kadınlar hatırlamak zorundadır? yemeği neden kadınlar hazırlari yapar, önüne koyar kaldırır, temizler ve de yerleştirir? erkekler neden bu kadar şanslıdır?
bitti.

Anonymous said...

:)) ne çok işimiz var dimi.

aqua said...

emekli bey yapsaya gezeceğine yemekleri :))

Nenoni said...

Ona niye sadrazam diye isim taktım sanıyorsunuz:))

yalnızlar kraliçesi said...

of offff, ne zor kadın olmak, hele bir de çalışanından..