December 10, 2006

Bir pazar akşamı Zonguldak

Biraz önce balkonumdan şu fotoğrafı çektim.Korkunç bir is ve duman.Deniz kenarı ve yemyeşil bir bitki örtüsüne sahip olan bu şehirde kışın işte böyle bir hava kirliliği yaşanıyor.Çocukluğumun ve daha çok gençkızlığımın Ankarasına benziyor hava.Gerçi doğalgaza zamlar böyle devam ederse yakında herkes daha ucuz diye kömür yakmaya geri dönecek ve korkarım Ankara tekrar böyle bir havaya sahip olacak.İnşallah birileri durumu farkedip erken tedbir alır. Ankara demişken biraz önce bizimkilerle konuştum.mamuli midesini üşütmüş ve annemlerde soluğu almış.Annem galiba yardımcı kadınla atışmış.Ameliyattan sonra sinirleri iyice zayıfladı.Bana da buradan onlara üzülüp herkesi merak etmek kaldı.Off artık emeklilik günleri geliyormudur nedir?O zaman gerektiğinde hemen oraya gidip yardımcı olabilirim belki.Neyse herşey yoluna girer umarım.Hoşçakalın... Posted by Picasa

3 comments:

Asortik Krep said...

Geçen gece Migrostan çıktık..Hava karanlık ve isliydi..Otoparkta bir an kendimi İstanbulda sandım :)) Buralarda bile hava kirliliği var artık ne yazık ki.

CaDı said...

Bence emekli olursan rahat gitmezsin, direk Ankara'ya yerleşirsin gibi geliyor:)) Zonguldak'tan geçmiştim karadeniz gezimiz sırasında, kumu bile siyah gelmişti bana. Ama yeşilliğine diyecek yok doğrusu..

ece said...

herşeyine rağmen ben zonguldak.ı özledim :(((

bu arada anneciğine çok geçmiş olsun ablacım uzun zamandir yazamamıştım
sevgiler