November 09, 2006

Kolyeemm!

Gene Ankaradan bahsedeceğim işte.Geçen gün yorum yazan Anonimus kardeş kızıcak ama napiim.Pehlivan tefrikasına devam.
Bu arada benim bunu ikinci yazışım birincisi uçtuu genee.
Tatil dönüşü bir iki günlüğüne Ankaraya da uğradık.Ben de bunu değerlendirip Boncukçu ile beraber onun gittiği takı kursuna gittim.Orada bu kolyeyi yaptık.Çok zevkli bir uğraş.Hemde ortaya çıkan eserinizi taktığınız zaman, nereden aldığınızı soranlara"Ben yaptım!"demek yok mu..
Yapmak bayağı bir kaç saat sürüyor.Ama o arada sohbet ve çaylar bir yandan.Bir yandan hanımların kursa gelirken getirdikleri börek ve çörekleerr...Yani bayağı eğlendim anlıyacağınız.Kolyeyi yapar yapmaz da hemen yandaki sandalyenin üzerine koyup resmini çektim.Ancak şimdi basmaya sıra geldi.Hımm , tatile giderken uğrayıp çay içtiğimiz bir yerde bin çeşit baharat satılıyordu onun da resmini çekmiştim ama ona da sıra gelmedi bak:))
Posted by Picasa

2 comments:

yalnızlar kraliçesi said...

ellerine sağlık, ne güzel olmuş.

Nenoni said...

sağol hem güzel oldu hemde yaparken büyük keyif aldım..