November 09, 2006

blok dünyasında bir yıl

10 kasım yaklaşıyor Atatürk resmi bulayım ama güzel olsun o karizmatik adamın bütün zerafetini göstersin filan derken birden!Ben geçen sene de 10 kasımda birşeyler yazmıştım sanki...AAA!yahu 1 kasım da ilk defa blog dünyasına girmişim benn!sonra da haziran ayında blogspota taşındıım..Yaani bir yılım gelmişte geçmiş bilee..Ay ne mutlu oldum birden bilsem yaş günü yapardııım.İlk postu yazdığımda öylesine yazıyorum ,aman benim bloğu kim görüp okuyacak canım diyordum.Ama şimdi hepinizi adeta apartman komşularım gibi görüyorum.Vallahi aynı apartmanda oturduğum komşularımla sizlerle olduğu kadar muhabettim olmuyor bile bazen.
Hadi iyi geceleer ,bakın aynı gün iki post birden kıymetini bilin her zaman olmuyor yani:))

6 comments:

Jackal said...

sayfan çok hoş olmuş tebrikler

Asortik Krep said...

1. yaşın kutlu olsun :)

Nenoni said...

sağoluun teşekkürler ederim

yalnızlar kraliçesi said...

ne çabuk geçiyo yıllar.. ben de bir ay sonra bir yılımı doldurmuş olacağım..

Anonymous said...

Nenoni'ciğim;
Blogger arkadaşlarınla nice senelere...

Blog dünyasını nasıl keşfettiniz acaba öğrenebilirmiyiz, :)

Sevgiler...

Nenoni said...

sağolun dostlar .Yemek tarifleri bakarken keşfettik:)siz öyle dediğine bakmayın beni bu dünyaya kuzine soktu:))