October 31, 2006

Otelde kim vardı bilin bakalım?

Antalya Belekte Ramazan bayramı için gittiğimiz otelde kimler vardı bilebilin bakalıımm?Yaa resimden anladınız değilmi Safiye Soyman ile Faik Öztürk! Aynı otele tatile gelmişleer.Kendilerini ancak sabah kahvaltısı ve akşam yemeklerinde gördüğümüzden ve millet yemek yerken çıkıp fotoğraf çekmek acayip olacağından ancak çaktırmadan masalarının resmini çekebildim ben de.Aslında kaldığımız otelde masalar rezerve edilmiyordu ama Safiye ile Faiğe bi kıyak yapmışlardı işte.
Bir sabah kahvaltıda Sadrazambey(eşim) tanıdı önce onları."AA arka masada kimler var baak".E döndüm baktım, birsüre sonra "haa bunlar şuuu kimdi yahu"derken Sadrazambey Safiye Soyman ile Faik Öztürk olduklarını söyledi.Ben nasıl bi baktıysam "Aaaa sen nerden biliyorsun?"diye Sadrazamcım nerdeyse tanıdığını söylediğine bin pişman "canım ben emekliyim ya sabah televizyonu açıyorum bunlar var ordan yaniii"
Bayramlarını kutlamak için annemleri aradığımda onlara da söyledim Safiye ile Faik burdalar diye.Annem tutturmazmı "ille telefona ver ben onu çok seviyorum"Yahu nası veriym kadının hiç bi tane programını seyretmemişim ne diyim yanii.Ayrıcana insanlar tatile gelmişler değilmi.Hiiçç adetimde değildir ünlü birini görüp yanına yanaşıp resim imza filan istemek.Neyse işte anca masalarının resmini çekebildim anlıyacağınız.
Not:Bu arada Faik beyin havuza giderken giydiği yeşil şort ve yeşil kolsuz tişört çok şıktı canıım... Posted by Picasa

No comments: