August 08, 2009

Döndüümm :)


Bu yaz oğlusumun askerliğini yaptığı yere yakın bir tatil yapmak istedik.Böylece arada bir onu görmüş olduk.Annelik işte yaa, ben onu çookk özledim.Oyy ne ise Mamuli çok iyi.Biraz tombilik olan oğlusuma askerlik yaramış,tığ gibi olmuş yakışıklım benim.
Çandarlının bu çay bahçesinde her sefwerinde bir resim çekerim.Hep te aynı yerden.Belki de motor da aynı motor...Ama bu sefer deniz hafif çırpıntılı idi.

Bu resim de Çandarlı-Dikili arasında sahilden giderken bir köşe.Çok güzel yerler var şu Ege sahillerinde.
Burası da Boncukçunun son yazısında belirttiği nefiis balık mıhlamayı yediğimiz yer.Çandarlı kasabasında sahil deki restorantlardan biri.Yemeğimizin asıl adı SÜTTE BALIK mış.Ama yediğimiz en nefis yemekti.Balığa çok da düşkün olmayan Boncukçu bile içine düştü.


Deniz levreği suda hafifçe haşlanıp iyice kılçıklarından ayrılıyor ve üzerine beşamel sos ve bolca kaşar peyniniri ile fırına sürülüyor.Bizim mıhlamanın mısır ınu yerine beyaz un ile balıklısı işte.Uff! Nefisti.Sürekli balık yiyen ve sofralarında her türlü balık yemeğine yer olan karadeniz halkı neden bilmiyor böyle bir yemeği?Tabii bu tarif ustanın ağzından alabildiğimiz ve yerken yaptığımız analizlerden.Aslı nasıl oluyor bilen varsa yardımlarınız lütfen.Lütfennnn!
Not:Resimler neden bu kadar minik?
Bilgisayarım kafayı yedi de ondan.Virüsmüdür nedir bilmem.Ben virüs programı neyin yükleyemem.Boncukçu da tatilde bilgisayarı yokk.Aman ne ise bişlgisayarın yavaşlığından korkup kendimce önlem aldım sanki fotoları ufak bastım.
Çok minik göremiyoruz derseniz sonra büyüğünü basarım.
Şimdilik hoşçakalın.





3 comments:

cenebaz said...

Hoşgeldin. Resimler harika,keyifler de aynı herhalde:))

Nenoni said...

Hoşbulduk çenebaz.Keyifler de iyidir sağolasın.

Boncukçu said...

Off be tadı damadığımda valla, befisti. Heh he bu akşam kendime ısmarlasam mı:)))