July 07, 2009

mardin fotoları devaaamm

Düzlükler boyu uzanan mavi çiçekli çayırlar.




















Lokantada içtiğimiz süryani şarapları kalaylı minik kaselerde ikram edildi.
Burası Dara.Çook eskilerden bir yerleşim merkezinin mezarları.Yerde taşlaşmış insan kemikleri var.















Hasankeyften kareler.












Hasankeyfteki bu minarenin üzerinde yuva yapmış olan leylek beni çocukluğuma götürdü.Ankara da çocukken evlerin bacasına leylekler yuva yapadı.Yerden bulduğumuz minik yassı taşlara "leylek parası" derdik.

4 comments:

Tijen said...

Mardin'de geçen iki gün bana yetmemişti. Yeniden gitmek isterim doğrusu!

Nenoni said...

Tijencim Türkiyenin birçok bölgesini gezdim ama güneydoğu bambaşka bir yer.Tekrar gitmek isterdim.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

bunları içim giderek not alıyorum bir kenara. emekli olayım bir, gez gez bitmeyecek yahu.:)

Nenoni said...

İncegülcüm 27 senelik çalışma hayatımda epey gezilecek yer biriktirmişim :))