July 11, 2008

Ankara -Diploma töreni-Çandarlı-babamın 40 ı

Mamulinin diploma töreni için Ankaradaydık önce.
Efendim oğlusum ankarada bir özel üniversitenin Uluslararası Ticaret Bölümünden mezun oldu da.
Ama korkunç bir kalabalık vardı.Yav öğrenci sayısı belli.Şunu ya ikiye bölün veya daha büyük bir alan bulun şu iş ,için değil mi?Ama olmaz o zaman Türk işi olmaz yani...
Neyse önce tören, sonra birlikte kepli cübbeli resimler çekildi,sonra Tike kebap restoranda kutlandı bi güzeell.
Sonra ben Mailci kızkardeşimle beraber ertesi gün uçakla dooru çandarlı.Annem ve Boncukçu önceden gittilerdi.Sadrazamcım ve Mamuli gelmediler.Hem Ankarada biraz işleri vardı hemde Çandarlı Mamuliyi pek açmadı mı ne?Neyse.Zaten ben de bir hafta kalıp döndüm.

İşte Çandarlı kasabasının o meşhuur Ayvalık tostlarını yediğimiz yeri.

Geçen sene de aynı yerden,aynı kayıkları (motorları her neyse)çekmiştim.Ama çok güzel resim veriyor burası naapim?

Aslında buraya lokmacıların fotolarını basmam lazımdı ama unutmuşum resimlemeyi.

Hadi ben unuttum Boncukçu da unuttu.

Şimdi bilenler tahmin etti bilmeyenlere açıklama:

Efendim yörede ölenin ruhu için lokma dökülüp gelen geçene dağıtılıyor.Biz gerçi oranın yerlisi değiliz ama uzun yıllardır sık sık yazlığa gittiğimiz bir yer olduğundan yöresel adetlere uymak istedik.

Ne garip daha iki yıl önce halamız için lokma döktürmüştük burada.

Burası da Dikili-Çandarlı sahil yolundan bir kare.Karşısı Midilli adası.O sırada farkederim ki adanın en güzel göründüğü yerde kareye sevgili bayrağımız giriyor.
Bu da aynı yoldan başka bir kare.Yol aslında çok uzun değil ama,"Aaa şurası ne güzeell,şurda da resim çekeyiimm" derken eve bayağı geç geldik tabii :)
Burası da evimizin olduğu site.

Deniz mi tam arkamda.....

3 comments:

Boncukçu said...

Boğazına düşkün babacığımızı anmanın daha iyi bir yolu olamazdı zaten. Koca koca kazanlarda çuvallarla undan lokma döktürüp dağıtmamız çok iyi oldu.
Bu arada o sahil yolunu bilmiyorum ben, çok güzelmiş.

Nenoni said...

Sen Ankaraya döndükten sonra Mailci ile birlikte Dikiliye gittik.Dönerken bu yoldan taksi ile döndük.Çokk seyirlik bir yol.

bocuruk said...

Bu haftasonu Çandarlı' daydım ben. Sizin siteyi de biliyorum. Teyzemlerin hem Çandarlı' nın içinde hem de sizin sitenin önünden geçilerek gidilen Çandarlı'ya yaklaşık 20 km uzakta bir evleri var. Tepede bir yer geçenlerde sayfama koymuştum manzara fotoğraflarını. Lokmanızı Allah kabul etsin. Babacığına rahmet olsun.
Sevgilerimle...