October 17, 2007

Nihayet tatil bitti kazasız belasız ve bir aksaklık olmadan.Keyiflice geçti ve döndük kürkçü dükkanına.Yukarıdaki resim Çandarlıda Ayvalık tostu yemek ve dinlenmek için girdiğimiz bir kıyı çay bahçesinden çekildi.Burada görünmüyor ama biz de İkinci hayat ile beraber(Çandarlıya birlikte gittik) kedileri besledik.

İşte meşhuurr ve bir o kadar da lezzetli Ayvalık tostu.

Burası Ayvalık Cunda adası.
İş bu resim masa üzeri olarak harikadır ve beğendiyseniz alabilirsiniz.

çandarlıdan sonra Ankaraya döndüm ve sadrazamcım ve bir aile dostlarımız ile beraber gittiğimiz Antalya Kemer de Limak Limra otel.
Hava çok güzeldi bol bol havuz ve deniz ile geçti günler ve açık büfe....
Yani anlayacağınız hafiften kilo aldım.
Gerisi daha sonra çünkü bu dört resmi zor bastım zaten.
Posted by Picasa

3 comments:

Boncukçu said...

benim ayvalık tostum o kadar güsel diildi sanki ya, tvde şişman çıkıyor derler ya, o hesap mıkine :))

Nenoni said...

Bilmem ki :)

ece said...

:((((
Blogumla ilgili soruşturma geçiriyorum...
o nedenle uzun zamandır yazmıyorum hiç birşey...
ya başka bir blogla devam edeceğim yada tamamen bitireceğim bu blog olayını...
o yüzden canım sıkkın...
ne kendi bloguma nede siz arkadaşlarımın bloguna girip yorum dahi yazmıyorum çünkü bana yazılan yorumlardan bile birşeyler çıkarmaya çalışıyorlar :(((