September 26, 2007

GİDİYORUUMM....

Hani geçenlerde bi gezerim gezersin gezer yazısı vardı.İşte orada bahsettiğim gezinin zamanı geldii.
Mamulinin okulu başladı.Onu geçen pazar öğlen filan yolcu ettik.
Sıra geldi benim gezilere.
Ben olayı öyle basit gibi anlattımki ,Sadrazamcım kabul etmekle kalmadı Ankaraya kadar birlikte gitmeyi ve Çandarlı dönüşü Antalyaya giderken uğrayıp Ankaradan almayı teklif etti.
He hee yahu cümle bile o kadar karışık olduki adamcağız bunu teklif ederken başına bi yerlerde taş mı düştü bilmem yani:))
Neyse efendim uzatmıyalım herkesler tatili bitirmiş te çoktan kışlıkları çıkarmaya başlamışken ben tatile gidiyorum işte.
Biraz gezeceğim canıım bayram sonu görüşürüz.
Bu vesile ile herkesin Ramazan Bayramını kutlarım(Biraz erken oldu ama),hoşçakalın,sağlıcakla kalın.

5 comments:

kedi said...

Güle güle git güle güle gel:)))

ANDY said...

Sana iyi tatiller. Bu donemde cok soğuk olmamakla beraber, guneyin boşaldığı ve yerli halkın kaldığı zamanlardır. Kafanı dinlersin ne guzel :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

İyi tatiller. Erkenden bayramın kutlu olsun. Umarım çok güzel bir tatil olur.:))

Bocuruk said...

İyi tatiller:))

CaDı said...

Caniiimm, insallah hersey coook guzel taam super olur:)) Yani turkcesi dilerim tatilin iyi gecer:) Ayrica sadrazami ikna etmene cok sevindim;)