August 14, 2007

döndüümm!

Gittik memlekete,iki hafta bir tatil yapıp döndük.İyi geçti bol bol denize girdik,bir günlüğüne Batuma geçtik.( alttaki toplu resim Batumdan).Onun üstündeki kolaj ise Rize taraflarında meşhuur kurufasulyeci Hüsrev lokantasından.Tabii daha bir sürü yemek ve değişik tarifler var ama onlar daha sonra.Efendim benim gezi hikayeleri eskilerin deyimiyle "pehlivan tefrikaları" gibidir,anlat anlat bitmez artık:))

En baştaki fotoğraf giderken Orduda kaldığımız otelin balkonundan.Ordunun girişinde üç tane çok şirin otel var:Balıktaşı,belde ve Karlıbel otelleri.Biz Belde Otelde kaldık.Çok şirin ama o kadar da güzel havuzlu ve ufak bir sahili de olan bir otel.Özellikle Alakart Restoranında yediğimiz " Deniz levreği buğulama"muhteşemdi.

Şimdi geldik şu yeşillikler içindeki minik camili resme.Eşimin köyü Esenkıyı.Osmanlıca ismi Abuislah.Birde lazca ismi var buranın:Azlağa.Burası Hopaya ve sınıra yakın minik bir köy.Biz Hopada yakınlarımızda kalıp hergün bu köye denize girmeye gittik.Sonrada yol kenarındaki kahvede çay içip edilen sohbetler ve akşama ne yesek yada kime davetliyiz yemeğe konuşmaları(Ufak yerlere seyahata gitiğinizde hep böyle oluyor herhalde,her akşam bi yanlarda yemektesiniz.Gelince korkudan bir iki gün tartılamıyorum kilo almışımdır garanti diye)
Tabii Mamuli yaz okulunda olduğundan bize katılamadı.Onu dönerken Ankaraya uğrayıp aldık.Şimdi de staj yapıyor.Neyse gene de stajdan kalan zamanlarda denize filan gider hiç değilse.Bu arada yaz okulu sınavından geçmiş çok memnun kendileri. Efendim şimdilik bu kadar, daha çok fotoğraf ve haber var ama onlar başka bir yazıda inşallah.Şimdilik hoşça kalın sağlıkla kalın.

Posted by Picasa

4 comments:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

Hoşgeldiiinn.:))) Ne güzeldir o küçük yerlerde misafir olması. Karadeniz'in sıcak insanlarıyla bir arada olmak. Mis gibi yöre yemekleri yemek.:)) Tabii ki bu kadar değildir. Devamını bekleriz efenim.:)) Mamuli'yi de tebrik ederiz. Maşallah ona.:))

Bocuruk said...

Hoşgeldin:))

Nenoni said...

İncegül,bocuruk hoşbulduk.

ANDY said...

Ee... sen dibimize kadar gelmişsin haber bile vermemişsin. Ayıp ayıp çok ayıp. Batuma geldikten sonra 5 saat daha gitseniz Tiflis'e varırdanız. Bizde tam pansiyon 4 gun 50 Euro :):)