July 24, 2007

Pazar günü ,seçim meçim...

Efendim günaydın.Nasılsınız pazar günündenberi.Ben hafif(!)şoktayım da.Neyse bu konuda yorum yok!Halk böyle istemiş demek ki.

Mamuli oy kullanmak için Ankara dan geldi.E kendileri her yaz olduğu gibi yaz okulunda gene.Neyse genede bu bahaneyle üç beş güncük te olsa gelebildi,hasret gidermiş olduk.Pazar günü erken kalktık,Kahvaltı edip oyumuzu kullanmaya gittik.Ondan sonra çıkmışken Ereğliye doğru gidelim biraz gezip denize filan gireriz diyerek yola çıktık.Ereğli deniz meniz geri gelmemiz öğleden sonrayı buldu.Sonuçların açıklanmasını beklerken Zonguldak Deniz Klubünde balık yedik.Sonra bu sonuçlar evde yalnız başına dinlenmez diyerek bir aile dostlarımıza oturmaya gittik.Balkonda geç vakte kadar hem oturup çay içtik,hem de seçimin muhasebesini yaptık her yönden.

Mamuli çarşamba günü yaz okuluna geri dönüyor.Biz de memleketimiz olan Hopa ya gideceğiz.Aslında ben tatile Didime gitmek istiyordum ama eşim memlekete kaç senedir gitmediğimizi, yaşlıları belki de son görüşümüz olabileceğini(duygu sömürüsüne bakınız)söyleyince başka çare kalmadı.Bu yaz Hopa ya gidiyoruz.

Gitmeden başka yazı yazamazsam dönüşte görüşene kadar hoşçakalın,sağlıcakla kalın.

Not:Yazının asıl başlığı"canım birşey yazmak istemiyor" idi.Sonra baktım ki birşey yazmak istemeden başlayıp uzatıp gitmişim.başlığı değiştirdim:)

No comments: