June 25, 2007

İzin de bitti

Sınavdı seminerdi sonrada rapor filan, işe başladım.Anlıyacağınız tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer olan kürkçü dükkanına döndüm.Annem cumartesi Ankaraya döndü.Mamuli daha önceden gitmişti zaten.Amanın ev bi boş geldi gözüme sormayın.Annem kaygana yapıyor demiştim,yaptı efendim.Ben de resmini çektim,Eee basıcam basmaz bi türlü XX&%+?*^+x.... mün bloğu.Basmadı işte resimleri napim.Bende pazartesi iş yerindeki bilgisayardan basarım dedim,bu seferde makinayı evde unutmuşum.Tabii bu arada kayganaya neler konduğunu da unuttuuumm.Neyse yarın hem makinayı getireyim hemde Anacıma sorayım kayganayı da basayım bakayım.
Gelirken Annemle diyet yapmaya karar vermiştik.Bi diyet yaptık ki sormayın.Ters yönde diyet.Hazır baklava yufkası bulduk bir markette,Annem" deneyelim bir" dedi.Denedik,laz böreği ve baklava yaptık.Ertesi gün sadrazamcım güzel bir köy sütü getirdi ki yarısı yağ vallahi.Ondanda sütlaç yaptık.
Anlıyacağınız kilo aldım canlarım.Şimdi diyete giricem inşallah.Şu Muzaffer Kuşhanın simit diyetine bi başlasam mı?

No comments: