April 28, 2007

taşucunda seminer

İşte bu yemekhanemizin önündeki bahçe.Hava güzel, manzara şahaneydi.Bir de akşama kadar süren dersler olmasaydı.Neyse efendim emekliliğim gelmişken seminer bahanesiyle Taşucunu da görmüş oldum böylecene.Yıllar önce Mersini görmüş,bir çok defada Antalyaya gitmiştik ama Taşucunu görmemiştim.Kısmet bu sefermiş.
E tabii gelmişken Tantuni yemeden dönülür mü?İşte size Tantuni.Lokanta sahibi"Heh turist işte.Her şeyinde resmini çekerler hemen"yüz ifadesiyle beni süzüyordu.Bilmez o Tantuni resimleri bana lazıım,bloğuma basıcam.Di mi?

Bu da akdeniz balıkları.O tombiş gölge de been.Balıklar soldan başlayarak:En soldaki kofana,onun yanındaki turna,bi yandakiler lüferdi galiba,ortadaki kahverengi orfozmuş.
Bu da cezerye.Dediklerine göre en iyi cezerye Tarsus tarafında yetişen havuçlardan yapılırmış,içine fıstık ya da ceviz konulurmuş. Daha bir sürü resim filan var.Ama evde temizlik var,benim de yarın günüm var.Börek mörek bişiler yapmam lazım.
Biri beni bu bilgisayarın başından kaldırsıınn.....
Posted by Picasa

2 comments:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] said...

uy.. tantuni, arkasına da cezerye.. ne diyim ben şimdi.. valla karnım acıktı.:) biri beni de kaldırsın da tatlı yapayım bari.:)

gazel vakti said...

Ama sende hep böyle lezzetli şeler koyuyorsun bloğuna.Olmazki böylede yapılmazki.