April 11, 2007

laf lafı açtı,çenem düştü..

Merhaba efendim.Ne yapayım, ne yazsam da yazsam derken telefon çaldı.Annem arıyor.Anneannem onlardaymış.Yazık nerdeyse 100 yaşına birkaç sene kalmış .Gençken bile çok ufak tefek olan anneannem yaşlanınca iyicene ufaldı kaldı.Annem pire nine diye takılıyor.İnşallah Allah bize de o kadar uzun ömür ve de o yaşta o kadar akıl fikir ihsan etsin.Amin.Yaşına göre cin gibi hala.Amanın kadına nazarım değecek.Aman aman diyeyim.Ne olur Allahım azıcık nefes alalım.Kimseye birşey olmasın birazcık..
Neyse ne diyecektim nerelere geldim.Hafta sonu bende seminerdeyim."Emekliliğin geldi hanım hala ne semineri" demeyin.Ne bileyim valla gaza gelip formu doldurmuş bulundum.İş yerim de beni bir seminere gönderiyor işte.Ben de Mersin Taşucuna gideceğim.Zonguldaktan dünyanın yolu.Ayaklarım filan o kadar yolda davullar gibi şişer herhalde..Söylendiğime bakmayın aslında bayağı bir değişiklik olacak benim için.Tabii her yaz bi yanlara gidiyoruz ama ,hep ailece seyahatlarımız.Yalnızken de hep akraba yada tanıdıklara gittim.Neredeyse 20 yıldır filan hiç yalnız yabancı bir yere gitmemişim.AAAA!Valla özgürlüğüm hafiften elden gitmiş mi ne?
Yok yok fırsat olmamış herhalde. Çalışıyorum.Annemler Ankarada ,sonra Mamuli de ankaraya gitti.Tatil dışında bütün izinler orda geçiyor ister istemez.
İşte böyle dostlar yol izlenimlerimi falan dönünce anlatırım.Yok yok hemen yarın gitmiyorum.Daha birkaç gün var canım.Ne yazsam filan derken buralara geldik.Ohoo benim çenem bir açıldımıydı,arkadaşlar bilir valla havadan sudan ordan burdan bir saat susmam aslında da size pek denk gelmemiş zahir.
Bir yandan Alem fm açık .Okan Karacan konuşuyor.Sabahları işe giderken arabanın radyosundan Nihat Sırdar'ı dinliyorum bir yandan komikliklerine gülerek.Sağdan soldan geçen arabalardaki insanlar"yahu ne gülüyor bu kadın kendi kendine "diyorlar muhtemelen.Hele yoldan bir simit te almışsam bi yandan simiti tırtıklayıp, bi yandan aheste çek kürekleri mehtap uyanmasın hızında araba kullanarak işe geliyorum.E ne yapayım ben yavaş araba kullanan bir sürücüyüm.Zaten buralarda öyle hız yapacağınız güzel otobanlar filan da yok.Eğri büğrü iniş yokuş yollar hep.Ama her gün aynı yolu yaptığımdan bütün çukur ve tümsekleri ezberlemiş bulunuyorum:))
Sadrazamcım da evde yok gelip geri çıktı.Ben de kendime şöyle kocaman bir salata yapayım.Geçeyim Tv nin karşısına. Çayım da yanımda.Ya vallahi nispet yapmıyorum.Evde çoluk çocuk ta yok ki ayağıma dolanan.Sadrazamcım da arkadaşları ile dışarı çıktı.Bazen kızıyorum beni yalnız bırakıyorsun diye.Bazen de böyle internetim tutuyor yada yorgun oluyorum.O zaman gözüne bakıyorum "senin dışarda beraber laflayacak yada okey filan oynayacak kimsen yok mu?" diye:))
Gene çenemin düştüğü ana bu sefer de sizler denk geldiniz işte.Hadi iyi akşamlar.Yarın ya da gitmeden bi ara görüşürüz gene.....

10 comments:

ANDY said...

Artık mersin'den bize tantuni ve çezerye getirirsin herhalde :) Yok yok getirme sen bizim adımıza ye oralarda...Hadi iyi yolculuklar sana, selametle git gel...

Nenoni said...

bloğuma hoşgeldin andy.Köpişiniz ne tatlı öyle:))

yalnızlar kraliçesi said...

Sağlıcakla git gel nenoni..Umarım senin için iyi olur. ben hiç hazetmem seminer falan, 20 25 kez filan gitmişliğim vardır Antalya, Bursa, ankara, İstanbul.. sevmiyorum bu tür gidişleri, iş için..

Dönünce yazılarını bekliyoruz, iyi malzeme topla..

fikriminincegülü said...

Anneanneciğine maşallah, Allah uzun ve sağlıklı bir ömür versin.:)))
Güle güle git, güle güle dön inşallah.:)))

Nenoni said...

yalnızlar kraliçesi ,incegül sağolun iyi dilekleriniz için.

Bilun Şen said...

İyi yolculuklar, Nenoni..
Anneannenize de maşallah :)

Nenoni said...

sağolasın bilun.

bocuruk said...

Anneanneciğine gerçekten maşallah Allah bizlere de göstersin o günleri. Sevgili Kuzine de eğitim için mersin e gideceğini yazmış. İkinize de kolay gelsin:)
Sevgilerimle...

cadı said...

Nenoni, maşallah nine'ne;) Kuzine ile görüşecekmisiniz merak ettim bende. Keşke bizde tanışsak bi gün, bende gevezeyimdir, iki ağızdan bol bol laflardık:)) İyi yolculuklaaar!!

Anonymous said...

Evet cezerye getirsen ne güzel olurdu.Şaka bir yana sağlıklarla git gel Nenoni.Cezeryeyi pekte şakaya almazsan sevinirim ;P
T.