November 14, 2006

Boncukçunun minnoşu

Uzun süredir Boncukçu bir kedi almak istiyordu.Nihayet aradığı kediyi buldu.İşte aşağıda resmini gördüğünüz güzellik Boncukçunun bi tane kedisi minnoş.Ben şimdilik ancak resimlerini seviyorum ama hafta sonu Ankaradayım.Bir güzel sevicem onu:))Akşam aradım naaptınız diye,amanın birinin sesi geliyor arkadan miyak miyak.Acıkmıışş.Yeyim ben seni dedim telefondan.
Alttaki grup ise minnoşun kardeşleri bir arada.Onlara henüz bir sahip çıkmamış.İnşallah onlarada Boncukçu gibi çok sevecek biri sahip çıkar.
Bocukçuyu epeydir blog açması için razı etmeye çalışıyorduk pek yanaşmıyordu.Galiba Minnoş için bi tane açıcak.
 Posted by Picasa

1 comment:

Anonymous said...

Akşam bir dakika olsun zıplamadan durmadığı için fotoğrafını çekemedim. Yemek yedikten sonra bir saat oynadık zıp zıp :)
Ve evet minnoşuma bir blog açmam şart :) Bir yerlere yazmaz isem çatlarım :))