August 28, 2006

Piton Pakizeyi bulmuşlaar!!

Gazetelerden ve tv lerden öğrendiniz sanırım Piton pakize bulunmuş.Yaşasın basbayağı meraklarımız mucip olmuştu,gözümüz yollarda kalmıştı yani.Koskoca yılanın nasıl olup sırra kadem bastığını yada "olmuşken aslan yada kaplanları da kaybetseydiniz abi" gibi soruları duymamış olalım yani.Kaçtı işte zilli(ismi pakize olduğundan dişi sanırım),naapalım di mi ama.Biz pakizenin çookktaan şiş kebap,çanta,bavul yada ayakkabı olaraktan halkın hizmetine sunulmuş olduğunu düşüne duralım kızımız kafesinin havalandırma deliğinde güzellik uykusuna yatmış meğersem.
Hayvanat bahçesinin sayın yöneticileri,bu iki ay içinde bahçenizden kaybolan ziyaretçi filan yok di mi?Yada görevlileri ve hayvanları bi sayın isterseniz.Yani noolur noolmaz.Pakize kızımız bayağı iri kıyım da.
Buradan Pakizeye seslenmek istiyorum:"Kız Pakize nerelerdeydin?Gözümüz yollarda kaldı valla.Biz seni çanta manta oldun sandık allah korusun.Bi daha kaçma olurmu?"

4 comments:

kuzine said...

:)))) ziyaretçilerden kaybolandamı varmış? :)))

. said...

Vay alçaklarr!!!

Bana "Ankara'dan kaçan yılanın derisinden bu çanta aplaaa"diye bi dünya paraya çanta satan ayıya sesleniyorum.O çanta Pakizenin ki iseee bu bulunan yılan kim?Yok bu bulunan yılan Pakize isee bu çanta kimin derisiydi?"

Bekle ulan bekle,kaçma sakın bi yere.Gelip senin derini yüzüp piyasaya prezarvatif olarak sürmeyen Biyo na bööle olsun.

cadı said...

Hahaaa, evet guzelim bende duydum:)) Pakize derin uykudaymis ayol! Nenoni cim isin kotusu bizimde santiyede sari sari zehirli yilanlar cikiyoo, iyyy!!

boncukçu said...

Ya, 2 aydır kayıp diye ortalığı ayağa kaldırıp, miiletin Çiftlik'te kokoreç keyfine turp sıkan yöneticilere ne demeli. Hayret bişi ya, hiç mi aklınıza gelmedi kafesin üzerindeki havalandırmaya bakmak :))