August 23, 2006

Ayılar

Bugünlerde radyo ve tv haberlerinde ve dahi gazetelerde gezinen bir haberi okumuş seyretmiş yada dinlemişsinizdir mutlak.Geçenlerde Erzincan Uluköy beldesi Belediye Başkanı Kalaşnikof tüfekle bir ayıyı vurmuştu.Başıda galiba bu yüzden epey bi derde girmişti.Çevre ayıları herhalde arkadaşlarının intikamını almak istediler ki ,Yöredeki karpuz tarlalarına toplu bir baskın düzenleyip 50 ton karpuza bayağı bir zarar vermişler.Yani gazetede resmini gördüm ona yemiş denmez kırıp kırıp atmışlar vallahi.Artık ne diyeyim ayılar da sıcaktan insanlar gibi kafayı mı yediler yoksa intikam mı alıyorlar,ne bileyim...öte yandan belde sakinlerininb devlete seslenişi ilginç!"Gelin ayılarınıza sahip çıkın" diyorlarmış.E tabii hayvancıklar devletin kadrolu ayıları ya.Aslında vatandaşın tepkisi ve zarardan dolayı kızgınlığı normal karşılanabilir tabii.Ama ayıların durup durup tam da arkadaşlarının öldürülmesinden sonra bostana saldırmaları da dikkat çekici değilmi...

4 comments:

. said...

Ben o fotoğrafı gördüm.Başkan vurulmuş yerde yatıyordu,ayının elinde tüfek,ölmüş başkanın önünde gururla poz veriyordu.

Ayı işte dimi?

Nenoni said...

yaa hemde kalaşnikof tank getireydin sayın başkan tüfek az gelmiş yahu

vintage biscuit said...

dun haberlerde gordum . usa de galiba evet bi eve kaplan girmis . adam salonda gormus . ama yine oldurmemisler .
ayilar en cok eslerine baglidir . eger esine bisey yaparsan , ocunu bi sekilde alirmis . kokuyla nerde olduruldugunu bulur ve ocunu alirmis

Ece said...

Ayı diyoruz dimi,
kim ayı acaba :((