July 31, 2006

haftasonu mamuli evdeydi..

Geçen hafta sonu mamuli yaz okulundan birkaç gün fırsat bulup okuldan bir arkadaşı ile eve geldi.Burada oldukları azıcık zaman içinde gezdiler,denize gittiler,bir arkadaşları evlendi onun nikah şahidi bile oldu oğluşum yaa..Onlara portakal ağacından tarifini alıp biraz da kendime göre değiştirdiğim enginar salatasını yaptım,bayıldılar.Salatanın tarifi daha sonra ..Pazar akşamı zamanları doldu gittiler.İşte böyle çocuk bir kere üniversiteye başladımı yaz okulu kış okulu derken evde olduğu gün sayısı dışarıda olduğundan daha az oluyor.
Arkadaşına Mamulinin ufaklık maceralarını anlattım çok güldüler,sizede anlatayım(mamuliden izin aldım anlatiim mi diye):Yıllar önce Mamuli 4 yada 5 yaşlarında filan bir gün aile dostlarımız ile birlikte denize gidiyoruz.Hemen belirteyim Mamuli o yaşlarda denizden müthiş korkuyordu,o kadarki neredeyse denize karşı bir tavır almış durumda idi ,sahilde otururken bile denize sırtını dönerdi.Gerçi sonradan ben onu yaz spor okullarına filan gönderdimde yüzme öğrendi(Deniz kenarında büyüyüp Ankarada havuzda yüzme öğrendiğini de belirteyim!)Mamuli denize gidiyoruz diye ödü kopmuş vaziyette kendini cesaretlendirmek için asıp gürlüyor bi yandan"işte ben bi gidiim denise şöyle yüsücam böyle balık tutucam"filan.Sahile gider gitmez ilk yaptığı hareket her zamanki gibi denize sırtını dönüp oturdu.Tabii ben oradaki daha önce gelip oturmuş olanlara arabada gelirkenki sözlerini anlattım tam buna gülüşürken Sadrazambey Mamuliyi kolundan tutuğu gibi dooru denize.Bi yaygara bi kıyamet büttüün sahil bize bakıyor.Oğluşum bağıra bağıra bize doğru geldi ağlayaraktan (denize sırtını dönmeyi de ihmal etmeden)küüt diye oturdu ve ağzından çıkan şu sözler hepimizi yerlere yatırdı:"Nası yüstüm ama!"
Yaa işte böyle şimdi koskoca adam oldu da arkadaşının nikah şahidi oldu oğluşuum.Yaa yeni gitti ama össlediim genee....

5 comments:

potansiyelariza said...

Allah kavuştursun.

Bende denizden korkuyorum ama asıp gürlememde nolur nolmaz :P

boncukçu said...

Allah kavuştursun ya da sen de gel :)) Yazın Ankara muhteşem olur hem, valla yorganla uyuyorum...

Nenoni said...

boncukçu dur hele zaten bu seneyi ankarada geçirdim gibi bişey.evet hernekadar 24 senedir burda isemde ankaranın serin yaz akşamlarını henüz unutmadımmmmn.

yalnızlar kraliçesi said...

allah kavuştursun oğluna...
sevgiyle kal...

Asortik Krep said...

Sen anlattıkça ben Çağıl' ın 4 sene sonraki halini düşündüm ve hüzünlendim..