June 19, 2006

Haftasonu İstanbul

Haftasonu iki günlüğüne istanbula gittik.Tabi bu benim bu post u ikinci yazışım deminkine ne oldu bilmiyorum !Uçtu!oturdum yeniden yazıyorum .Deminkide çıkarsa ikinci baskı olucak artık bakalım yani..Bi patırtı bi hengame cuma sabahı (daha doğrusu öğlene doğru) evden çıktık.İstanbula varmamız öğleden sonra nerde ise akşama doğru oldu.Yolda tünellerden geçerken radyo yayınındaki bayanın"filan tünelinden geçiyorsunuz farlarınızı yakmayı unutmayın..."diyen sesini duyduğumda aklıma Crystal'ın Ankara gezisi postu'u geldi:) Ee tabii teknoloji efem!...
Tabii ben bir Ankaralı olarak her işim olduğunda Ankaraya gittiğiden İstanbulu hiç bilmiyorum ,dolayısı ile semtlerin o şehirde birbirinden nekadar uzak olduğu konusunda hiiç bir fikrimde yok tu bu hafta sonuna kadar.
Kalamış marinada oturuyorduk(efem bu bahane ile oraya uğradığımızı da lafın arasına sokuşturmuş oluyorum tabii)ben beykozda olduğu duyduğum turşu ve salça imalatçısına uğramak istediğimi söylediğimde ve saf saf "uzak mı?" diye sorduğumda herkes "ohoo orası dünyanın ucu vaktimiz yok"dediler.İstanbullular söyleyin bakim hakkaten öyle mi ?Çünkü ben o şehri bilmiyorum bana göre ne derlerse o..
Pazar günü mamulinin Ankaraya gitmesi gerektiğinden cumartesi akşamı geri döndük küçümen şehrimize(zonguldak).Ayol İstanbuldan sonra bana Ankara bile ufak geldi.O ne biçim yer yahu ,gezilir orda anca yaşanmaz.(Çamur at izi kalsın!)
Efendim siz benim dediğime bakmayın şehrinizi çok beğendim daha sonra bir gün sırf gezmek ve fotoğraf çekmek için tekrar geleceğim sağlıcakla kalın... Posted by Picasa

6 comments:

Asortik Krep said...

Sanırım (fotoğraflara göre konuşuyorum)..Maslak ve Levent taraflarındaydın..Daha Taksim tarafına gitmediğini farzederek gittiğin yol kadar İzmitten Maslağa kadar olan mesafe kadar bir İstanbul daha var ötede :)

Nenoni said...

meraba asortik.levent tarafında idim taksime gitmeye fırsat bulamadık...

CaDı said...

Canım ben sana katılıyorum, evet şehir güzel, herşey bulunur ama yaşamak zor. Orada çalışırken günlerce denizi göremediğim oluyordu!
En güzeli dediğin gibi fotoğraf çekip, gezip ve hatta alışveriş yapıp dönmek:))

kedi said...

Nenoniii,kız bidahaki sefere beraber gidelim.Tüm İstanbullu blogera bizi bildiği ve sözü geçtiği semtlerde gezdirme görevi verelim.

Gezelim gezelimm,yiyelim içelimm,sonra da "amannnn yaşanmaz bu şehirde kardiişş,var mı Ankaramız gibi,Ankara Ankara taşı toprağı altın Ankara,seni görmek ister her bahtı kara"diye marşlar söyleyerek pislik yapalım kız ne dersinnn ha ;P

Tijen said...

annenin kinzili acikasina takildim ben.
ve beni linklerine ekledigin için tesekkürler demek istedim.
evet evet istanbul yasanmaz, turist olarak bulunulur bence de..
(bir istanbul kaçkini söylüyor bunu!)
tijen

Asortik Krep said...

Tamam her yer çok güzel..Akdeniz, Anadolu ama İstanbul en güzel :))
6 senedir dışarıda yaşadığıma inanamayarak bunu söylüyorum :)